Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2010 20:11 - Екскурзиантка
Автор: aktrisa Категория: Туризъм   
Прочетен: 979 Коментари: 0 Гласове:
0



 Толкова марки такса за рейса. Толкова динари за царина, горе долу. За колко ще заредиш, ти си знаеш.

-Аз изобщо нищо незнам, ти трябва да ми кажеш. Какво е това царина? Аз динари нямам от къде да си купя?

-Небой се, на границата някой от групата ще ти даде. Koйто пътува за пръв път така му даваме, после като изкараш там ги връщташ. Царина значи мито. Такса за багажа ти.

-Аз за колко лева трябва да купя стока, та да искарам за пътя, за царината? А какво трябва да купя?

Единадесeт и половина е. Седят под чадъра на кафето, слънцето препича, време за плаж, а шефката на групата обяснява подробно всичко на жената с ефирен небесно син костюм и широкопола шапка. Интересно и е. Ще опита. Екскурзия. Не е ходила в тази страна, ще отиде един път и толкова.

Всичко е готово. Багажа е в два сака,ръчна чанта, паспорт, шише с вода,кутия със сандвичи, цигари, запалка.

Девет часа сутринта е. Чака на спирката със сина си.

-Мамо,помисли още веднъж.Остани си!

-Не, моето момче, ще отида. Поне да видя.Не се притеснявай за мен. Ти се грижи за себе си. Яж. Лягай си рано, незабравяй да си навиеш часовника,че да не закъснееш за училище. Пък аз не утре, а в други ден вечерта се връщам. Ще си направя една екскурзия и да видя как е. Сигурно няма да спечеля, нали знаеш, че не ме бива в търговията. Не се тревожи за мен. После има да ти разказвам, нали? Обичам те! Моля те, заключвай се и внимавай! А, ето го и рейса. Дай да те целуна. Довиждане, моето момче, пази се!

- Приятен път,мамо. Успех! Чакам те!

Очите като че ли се напълниха със сълзи… и на двамата.

Рейса потегли.

- Седни ей там, на последната седалка има едно място.

Всички седалки бяха заети. Да, на последната седалка до прозореца имаше място.

На улицата стоеше едно момче и махаше с ръка. Сърцето му се сви. Къде отива мама? Защо и позволи да замине? Трябваше да не я пуска.Как ще се оправи сама? Да силна е, цял живот се е оправяла с всичко, но това е тук, а сега отива в чужбина и то, търговия. Как ще се справи? О, кога ще минат тези два дена…….

Чекай да ти помогнем, а така. Седай тука, те ти чантите, заври ги те тука. Мале, ква убава капела имаш! Я се казвам Зора, а ти?

-Де ма, Зоре, мани жената,ма. Мале, много си опасна!

-Те това е „брат ми’,  а тоа ми е „братовчед”.

-Гоше, дай форса, айде да искараме една за новата колежка, я глей ква е убавица…




следва продължение...



Тагове:   Случка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aktrisa
Категория: Изкуство
Прочетен: 50006
Постинги: 58
Коментари: 4
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031